Wednesday, October 24, 2018

5 BODY EXPRESSIONS

5 BODY EXPRESSIONS - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about 5 BODY EXPRESSIONS, I hope you can enjoy reading this Article TEXTOS DO YOUTUBE, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review 5 BODY EXPRESSIONS it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.



Adam: I’m going to propose to Darina tonight.
Harry: Do you think she’ll say yes?
Adam: I hope so. Keep your fingers crossed for me.

Adam: Vou pedir a Darina em casamento esta noite.
Harry: Você acha que ela dirá sim?
Adam: Eu espero que sim. Me deseje sorte. 


Beth: Wow! I love your ring. Are they real diamonds?
Darina: Of course!
Beth: I bet it cost and an arm and a leg.
Darina: Probably. Adam’s a very generous man.

Beth: Uau! Eu amo o seu anel. Eles são verdadeiros diamantes?
Darina: Claro!
Beth: Aposto que custou os olhos da cara.
Darina: Provavelmente. Adam é um homem muito generoso. 



Darina: Have you seen Adam?
Harry: Yes, he was with a beautiful blonde woman.
Darina: What?
Harry: I’m just pulling your leg. He’s over there.
Darina: That’s not funny.

Darina: Você viu o Adam?
Harry: Sim, ele estava com uma linda mulher loira.
Darina: O que?
Harry: Estou apenas te zuando. Ele está ali.
Darina: Isso não é engraçado. 


Darina: Can you give me a hand?
Adam: OK, what do you want me to do?
Darina: Help me to write these wedding invitations.
Adam: Oh, ok.

Darina: Você pode me ajudar?
Adam: OK, o que você quer que eu faça?
Darina: Ajude-me a escrever esses convites de casamento.
Adam: Oh, ok 


Beth: What are you wearing to Darina and Adam’s wedding?
Emma: I’m not invited.
Beth: Why not?
Emma: My husband doesn’t see eye to eye with Adam.


Beth: O que você vai vestir para o casamento de Darina e Adam?
Emma: Eu não fui convidada
Beth: Por que não?
Emma: Meu marido não se dá bem com Adam.