Friday, May 17, 2019

MARISSA AND BRIAN

MARISSA AND BRIAN - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about MARISSA AND BRIAN , I hope you can enjoy reading this Article TEXTOS DO YOUTUBE, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review MARISSA AND BRIAN it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.




Marissa: Do you like country music, Brian?
Brian: No, I don’t like it very much. Do you?
Marissa: Yeah, I do. I’m a big fan of Taylor Swift.
Brian: I think I know her. Does she play the guitar?
Marissa: Yes, she does. She’s a really good musician. So, what kind of music do you like?
Brian: I really like hip-hop.
Marissa: Oh, yeah? Who’s your favorite singer?
Brian: Jay-Z. Do you like him?
Marissa: No, I don’t. I don’t like hip hop very much.


Marissa: Você gosta de música country, Brian?
Brian: Não, eu não gosto muito. Você gosta?
Marissa: Sim, eu gosto. Eu sou um grande fã da Taylor Swift.
Brian: Eu acho que conheço ela. Ela toca violão?
Marissa: Sim, ela toca. Ela é uma ótima musicista. Então, que tipo de música você gosta?
Brian: Eu realmente gosto de hip-hop.
Marissa: Oh, sério? Quem é o seu cantor favorito?
Brian: Jay-Z. Você gosta dele?
Marissa: Não, eu não. Eu não gosto muito de hip hop.