Tuesday, November 20, 2018

MY JOB

MY JOB - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about MY JOB, I hope you can enjoy reading this Article TEXTOS DO YOUTUBE, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review MY JOB it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.



I am a server in a coffee shop. It’s easy, but boring. I don’t like my job much.
I am a firefighter. It’s exciting and very dangerous, but I like my job a lot.
I am a social worker. It’s difficult and really stressful, but I love my job.
I am a florist. My job isn’t very exciting, but it’s pretty relaxing. I like my job ok.
Eu sou uma garçonete em um café. É fácil, mas chato. Eu não gosto muito do meu trabalho.
Eu sou bombeiro. É emocionante e muito perigoso, mas gosto muito do meu trabalho.
Eu sou assistente social. É difícil e muito estressante, mas eu amo meu trabalho.
Eu sou um florista. Meu trabalho não é muito emocionante, mas é bem relaxante. Eu gosto do meu trabalho ok.


ÁUDIO

TEXTO + TRADUÇÃO

VEJA NO YOUTUBE