Wednesday, August 15, 2018

EXERCÍCIO - PRÉ INTERMEDIÁRIO

EXERCÍCIO - PRÉ INTERMEDIÁRIO - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about EXERCÍCIO - PRÉ INTERMEDIÁRIO, I hope you can enjoy reading this Article EXERCÍCIOS, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review EXERCÍCIO - PRÉ INTERMEDIÁRIO it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.


Hi, I’m Anton. I come from Canada, but at the moment I’m living here in New York. I’m working as a bike Messenger. I really like New York, it’s the center of the universe and it’s very cosmopolitan. I have friends from all over the world. I earn about $100 a day in this job. That’s good Money. I’m saving Money for my education. I was born in Toronto, but my parents are from Bulgaria. They move to Canada 30 years ago. When they first arrived, they didn’t speak any English. They worry about me. Last month I had a bad accident on my bike, but I’m fine now. Next September I’m going back home to Toronto, and I’m going to study for a master’s degree and then I hope to get a good job.


Olá, sou Anton. Eu venho do Canadá, mas no momento estou morando aqui em Nova York. Estou trabalhando como mensageiro de bicicleta. Eu gosto muito de Nova York, é o centro do universo e é muito cosmopolita. Eu tenho amigos de todo o mundo. Eu ganho cerca de US $ 100 por dia neste trabalho. Isso é um bom dinheiro. Estou economizando dinheiro para minha educação. Eu nasci em Toronto, mas meus pais são da Bulgária. Eles se mudaram para o Canadá há 30 anos. Quando eles chegaram, eles não falavam inglês. Eles se preocupam comigo. No mês passado, tive um acidente feio com minha bicicleta, mas estou bem agora. No próximo setembro, estou voltando para Toronto e vou estudar para um mestrado e espero conseguir um bom emprego.

Hi. My name’s Carly and I come from Australia, but I live near London now with my husband Dave and our three children. I came to Britain fifteen years ago when I got married. I’m a student with the Open University. This means I watch special programmes on the television and work at home. I send my work to my course teacher every week. I’m studying art and the course is really interesting. At the moment, I’m reading about Italian painters in Italian, which is difficult because I only speak a little Italian. My course started a year ago and it’s three years long. After I graduate, I’m going to look for a job in art gallery or museum.
Oi. Meu nome é Carly e eu venho da Austrália, mas moro perto de Londres agora com meu marido Dave e nossos três filhos. Eu vim para a Grã-Bretanha há quinze anos quando me casei. Eu sou um estudante da Open University. Isso significa que assisto programas especiais na televisão e trabalho em casa. Eu envio meu trabalho para o meu professor todas as semanas. Estou estudando arte e o curso é realmente interessante. No momento, estou lendo sobre pintores italianos em italiano, o que é difícil porque eu só falo um pouco de italiano. Meu curso começou há um ano e tem três anos de duração. Depois de me formar, vou procurar um emprego em galeria de arte ou museu.



Jason: Hi, Amy. Did you have a good weekend?
Amy: Well, I had a busy weekend, so I’m a little tired today.
Jason: Really? Why?
Amy: Well, on Saturday, I exercised in the morning. Then my roommate and I cleaned did laundry and shopped. And then I visited my parents.
Jason: So, what did you do on Sunday?
Amy: I studied for the test all day.
Jason: Oh, no! Do we have a test today? I didn’t study! I just watched TV all weekend!


Jason: Oi, Amy. Você teve um bom final de semana?
Amy: Bem, eu tive um fim de semana movimentado, então estou um pouco cansada hoje.
Jason: Sério? Por quê?
Amy: Bem, no sábado, eu me exercitei pela manhã. Então meu colega de quarto e eu limpamos a casa, lavamos a roupa e fizemos compras. E então eu visitei meus pais.
Jason: Então, o que você fez no domingo?
Amy: Eu estudei para o teste durante todo o dia.
Jason: Oh não! Nós temos um teste hoje? Eu não estudei! Eu acabei de assistir TV todo final de semana!