Friday, June 21, 2019

BEN AND ANA MARIA

BEN AND ANA MARIA - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about BEN AND ANA MARIA , I hope you can enjoy reading this Article TEXTOS DO YOUTUBE, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review BEN AND ANA MARIA it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.




M: Hi, I'm Maria.
B: Hi, Maria. My name's Benjamin, but nobody calls me Benjamin. Well, my parents do, but my friends call me Ben.
M: Ben - that's nice.
B: Thanks. Actually, my old friends call me Tree.
M: Tree? Why?
B: Well, as you can see, I’m very tall.
M: Oh, ha-ha.... My friends call me lots of different names.
B: Really?
M: Yes. My mom's Mexican and my dad's English, so I've got English and Mexican friends, and they call me different things.
B: What do your Mexican friends call you?
M: They use my full name - Anna-Maria.
B: And your English friends?
M: They just call me Maria. Some of them call me Mimi.
B: Mimi! That's cute!
M: Well, it could be worse. My brother calls me Baby, because I'm the youngest in the family.
B: That's not so bad -my sisters call me Big Ben.
M: Ha-ha. Oh, no!



M: Olá, sou a Maria.
B: Olá, Maria. Meu nome é Benjamin, mas ninguém me chama de Benjamin. Bem, meus pais sim, mas meus amigos me chamam Ben.
M: Ben - isso é legal.
B: Obrigado. Na verdade, meus velhos amigos me chamam de Árvore.
M: Árvore? Por quê?
B: Bem, como você pode ver, sou muito alto.
M: Ah, ha-ha ... Meus amigos me chamam de muitos nomes diferentes.
B: Sério?
M: Sim. Minha mãe é mexicana e meu pai é inglês, então eu tenho amigos ingleses e mexicanos, e eles me chamam de coisas diferentes.
B: Do que seus amigos mexicanos chamam de você?
M: Eles usam meu nome completo - Anna-Maria.
B: E seus amigos ingleses?
M: Eles só me chamam de Maria. Alguns deles me chamam de Mimi.
B: Mimi! Que bonitinho!
M: Bem, poderia ser pior. Meu irmão me chama de Baby, porque eu sou a mais nova da família.
B: Isso não é tão ruim - minhas irmãs me chamam de Big Ben.
M: Ha-há. Ah não!