Wednesday, February 20, 2019

BEN

BEN - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about BEN, I hope you can enjoy reading this Article TEXTOS DO YOUTUBE, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review BEN it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.




I’m not very good at decisions. I don’t really know what I want to do. I might go to work for my father. He’s got a shop, but that’s not very interesting. Or I might go traveling with my friend James. The problem is that I don’t have much money. So I might get a Job in a bar or a shop and save some. I’m quite good with computers, so I might do a course in computer programming. Who knows?

Eu não sou muito bom em decisões. Eu realmente não sei o que quero fazer. Eu poderia ir trabalhar para o meu pai. Ele tem uma loja, mas não é muito interessante. Ou eu poderia ir viajar com meu amigo James. O problema é que eu não tenho muito dinheiro. Então eu posso conseguir um emprego em um bar ou uma loja e economizar um pouco. Eu sou muito bom com computadores, então eu posso fazer um curso de programação de computadores. Quem sabe?




VEJA NO YOUTUBE

COMO IR DO ZERO A FLUÊNCIA: DO ZERO A FLUÊNCIA 

GOSTOU DO CONTEÚDO? CONHEÇA NOSSO CURSO: SURVIVAL