Friday, January 25, 2019

WHAT DO YOU DO ON SATURDAY NIGHT?

WHAT DO YOU DO ON SATURDAY NIGHT? - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about WHAT DO YOU DO ON SATURDAY NIGHT?, I hope you can enjoy reading this Article TEXTOS DO YOUTUBE, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review WHAT DO YOU DO ON SATURDAY NIGHT? it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.




(I =Interviewer; T=Tanya; P =Pete; M=Mary)

I: What do you do on Saturday night?
T: I go out with my friends.
I: Where do you go?
T: We go to the movies and then we go dancing. We drink cocktails and we have a good time.
I: What do you do on Sunday morning?
T: Sunday morning? Oh, I get up late. I don't have breakfast. I drink black coffee and read magazines.

I: O que você faz no sábado à noite?
T: Eu saio com meus amigos.
I: Aonde você vai?
T: Nós vamos ao cinema e depois vamos dançar. Nós bebemos coquetéis e nos divertimos.
I: O que você faz no domingo de manhã?
T: Domingo de manhã? Eu me levanto tarde. Eu não tomo café da manhã. Eu tomo café preto e leio revistas.

I: What do you do on Saturday night?
P: I go to work. I'm a taxi driver.
I: Oh. Do you listen to music in your taxi?
P: Yes, I listen to the radio.
l: What do you do on Sunday morning?
P: I go home and have breakfast. Then I go to bed and I sleep .

I: O que você faz no sábado à noite?
P: Eu vou trabalhar. Eu sou taxista.
Eu: Oh. Você ouve música no seu táxi?
P: Sim, eu ouço o rádio.
l: O que você faz no domingo de manhã?
P: Eu vou para casa e tomo café da manhã. Então vou para a cama e durmo.

J: What do you do on Saturday night?
M: I don't go out – I stay in ... with my parents.
I: What do you do with your parents?
M: We have dinner and we watch TV. Then I go on the internet and chat with my friends. I go to bed late.
I: What do you do on Sunday morning?
M: We have breakfast. Then we go shopping.


J: O que você faz no sábado à noite?
M: Eu não saio - eu fico com meus pais.
I: O que você faz com seus pais?
M: Nós jantamos e assistimos TV. Então eu vou pra internet e converso com meus amigos. Eu vou dormir tarde.
I: O que você faz no domingo de manhã?
M: Nós tomamos café da manhã. Então nós vamos fazer compras.