Tuesday, December 4, 2018

EXERCISE - LISTENING - BASIC

EXERCISE - LISTENING - BASIC - Hei, Welcome To Yulia Espana Blog, In this page, I Will inform you about EXERCISE - LISTENING - BASIC, I hope you can enjoy reading this Article EXERCÍCIOS, it's the result of automatic content collection, To remind these info on the post review EXERCISE - LISTENING - BASIC it's advisable to be distributed to social media, I hope Helpful, view more clearly direct the info below.



Texto 1:

Receptionist: Good morning. Digital Media.
Tony: Hello, Can I speak to Kathy Wilson, please?
Receptionist: I’m sorry, but she’s in a meeting right now.
Tony: Oh.
Receptionist: Can I take a message?
Tony: Yes, thanks. This is her friend Tony. Please ask her to call me at home.
Receptionist: Does she have your number?
Tony: Yes, she does.
Receptionist: OK. I’ll give her your message.
Tony: Thank you so much.

Recepcionista: Bom dia. Mídia digital.
Tony: Olá, posso falar com Kathy Wilson, por favor?
Recepcionista: Me desculpe, mas ela está em uma reunião agora.
Tony: Oh.
Recepcionista: Posso deixar uma mensagem?
Tony: Sim, obrigado. É seu amigo Tony. Por favor, peça a ela para me ligar em casa.
Recepcionista: Ela tem seu número?
Tony: Sim, ela tem.
Recepcionista: OK. Vou lhe passar sua mensagem.
Tony: Muito obrigada.

Texto 2:

Rita: Tell me about your brother and sister, Sue.
Sue: Well, my sister works for the government.
Rita: Oh, what does she do?
Sue: I’m not sure. She’s working on a very secret project right now.
Rita: Wow! And what about your brother?
Sue: He’s a wildlife photographer.
Rita: What an interesting family! Can I meet them?
Sue: Sure, but not now. My sister’s away. She’s not working in the United States this month.
Rita: And your brother?
Sue: He’s traveling in the Amazon.

Rita: Conte-me sobre seu irmão e irmã, Sue.
Sue: Bem, minha irmã trabalha para o governo.
Rita: Oh, o que ela faz?
Sue: Não tenho certeza. Ela está trabalhando em um projeto muito secreto agora.
Rita: Uau! E o seu irmão?
Sue: Ele é um fotógrafo da vida selvagem.
Rita: Que família interessante! Posso conhecê-los?
Sue: Claro, mas não agora. Minha irmã está longe. Ela não está trabalhando nos Estados Unidos este mês.
Rita: E seu irmão?
Sue: Ele está viajando na Amazônia.

Texto 3:

Marissa: Do you like country music, Brian?
Brian: No, I don’t like it very much. Do you?
Marissa: Yeah, I do. I’m a big fan of Taylor Swift.
Brian: I think I know he. Does she play the guitar?
Marissa: Yes, she does. She’s a really good musician. So, what kind of music do you like?
Brian: I really like hip-hop.
Marissa: Oh, yeah? Who’s your favorite singer?
Brian: Jay-Z. Do you like him?
Marissa: No, I don’t. I don’t like hip hop very much.

Marissa: Você gosta de música country, Brian?
Brian: Não, eu não gosto muito disso. Você?
Marissa: Sim, eu gosto. Eu sou um grande fã da Taylor Swift.
Brian: Eu acho que conheço ela. Ela toca violão?
Marissa: Sim, ela toca. Ela é uma ótima musicista. Então, que tipo de música você gosta?
Brian: Eu realmente gosto de hip-hop.
Marissa: Ah sim? Quem é o seu cantor favorito?
Brian: Jay-Z Você gosta dele?
Marissa: Não, eu não. Eu não gosto muito de hip hop.